Pozornie to bez sensu – mamy wiedzę, aby zmodyfikować każde auto. Producent nie ma znaczenia. Sami uczymy na naszych kursach, że wiedza o działaniu sterowników silnika jest uniwersalna. Dlaczego więc nie kupisz od nas programu nie przetestowanego na hamowni?
Są dwa powody. Pierwszy – to fakt, że każdy samochód, choćby identyczny z kolejnym, ma swoje granice. One się nieco różnią. O ile auta są sprawne, to nie jest to duża różnica, ale jednak, jeżeli chcemy z każdego auta odzyskać tyle, ile może nam bezpiecznie dać – to musimy traktować je indywidualnie. I tak robimy.
Drugi problem jest taki, że teoria jest prawdziwa dla każdego samochodu, ale konstrukcje silników się różnią. Nie da się dokładnie tak samo wystroić Mazdy, jak BMW. Każdy producent ma swoje zalety i swoje ograniczenia. O ile PowerBox, zwiększający osiągi o ok. 50-70% przyrostów typowego chipowego stage 1 nie musi się tym przejmować (bo przy przyrostach tej skali identyczne auta dadzą identyczne przyrosty), to już nawet stage 1 chipowe wymaga indywidualnego podejścia.
Prosimy o zrozumienie – te 3 godziny, jakie poświęcamy na dostrojenie twojego samochodu do stage1 są dla niego ważne. Chodzi o bezawaryjną pracę i unikanie przesilenia silnika.