Usuwanie AdBlue SID321 Opel Movano
Usuwanie AdBlue to jedyny skuteczny sposób na pozbycie się problemów związanych z układem SCR w Opel Movano. Zapewniamy, że rozwiążemy Twój kosztowny i irytujący problem.Wyłączymy układ AdBlue w Opel Mowano 4 z ukłądem SID321.Po wyłączeniu układu AdBlue SID321 nie wystąpią już żadne błedy związane z układem, samochód będzie pracował normalnie z pełną wydajnocią a Ty będziesz cię ciszył z braku przestojów swoich samochodów.
Usuwanie AdBlue Renault Master
Wyeliminujemy problem z AdBlue w Renault Master. Próby naprawy układu AdBlue pochłaniają spore koszty a i tak problem powróci. Tylko wyłączenie układu AdBlue rozwiązuje problem. W Renault Master układ AdBlue znajduje się na końcu układów ekologii i jego usunięcie nie powoduje żadnych ubocznych skutków. Katalizator i filtr DPF pozostają na miejscu. Usunięcie AdBlue w Renault Master to jedyne skuteczne rozwiązanie problemu z awariami układu dotrysku płynu AdBlue.
W jaki sposób usuwamy AdBlue SID321 Opel Movano?
Usuwanie AdBlue polega na programowym wyłączeniu systemu SCR za pomocą indywidualnie przygotowanej mapy dla każdego pojazdu. Jest to jeden z czynników, który umożliwia usunąć uporczywą awarię systemu SCR.
Jak usuwamy AdBlue Renault Master SID321
W praktyce, jedynym rozwiązaniem jest operacja programowego usunięcia systemu AdBlue ze sterownika. Co ważne, taka usługa jest gwarancją pozbycia się problemów, a co równie istotne, jest to proces przywracalny, który nie wymaga jakichkolwiek prac fizycznych i mechanicznych. Cały system pozostaje nietknięty.
Gwarancja na usługę i 100% skuteczności na usunięcie usterki AdBlue
Na usługę usunięcia AdBlue dajemy bezterminową gwarancję oraz zapewniamy, że jest to najlepszy sposób na pozbycie się problemów z AdBlue na zawsze.
Samochody osobowe, busy, pojazdy ciężarowe, maszyny przemysłowe i budowlane
Usuwamy AdBlue we wszystkich typach pojazdów.
Koniec z powracającą usterką układu AdBlue
Jeżeli chcesz skończyć z wymianą wszystkich możliwych części układu AdBlue?Czujniki, pompy, zbiorniki, a problem i tak powraca.Odwiedź nasz serwis a pozbawimy Cię problemu z układem AdBlue na zawsze.
Żadnych negatywnych skutków z usunięcia AdBlue SID 321
Wyłączenie AdBlue w sterowniku nie wpływa negatywnie na eksploatację czy ekologię pojazdu, a jego użytkowanie pozostaje na standardowym dla niego poziomie. Żadnych negatywnych skutków.
Brak dymienia, większego spalania czy zapychającego się filtra cząstek stałych po usunięciu układu AdBlue
Jest to proces całkowicie bezpieczny dla Twojego samochodu.
Usuwamy problemy z AdBlue we Wrocławiu, Strzegomiu, Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Świebodzice, Legnica, Jawor, Lubin
Odwiedź nasz serwis i pozbądź się problemów z AdBlue na dobe. Gwarantujemy, że problem już nie powróci.
Już nie musisz tankwać AdBlue
Wyłączenie AdBlue to brak konieczności jego tankowania i spore oszczędności!
Nie wymieniamy żanych części układu AdBlue
Nasza usługa to wyłączenie AdBlue w sterowniku a co za tym idzie brak konieczności napraw tego układu w przyszłości. Zawsze będziesz mógł powrócić do pierwotnych ustawień sterownika.
Co to jest AdBlue i do czego służy?
AdBlue to wodny roztwór mocznika.
Dolewa się go do układu wydechowego w katalizatorze SCR. Zadaniem AdBlue jest rozkładanie cząstek tlenku azotu na amoniak i dwutlenek węgla. Podzielone substancje są następnie wydalane przez układ wydechowy.
Dolewa się go do układu wydechowego w katalizatorze SCR. Zadaniem AdBlue jest rozkładanie cząstek tlenku azotu na amoniak i dwutlenek węgla. Podzielone substancje są następnie wydalane przez układ wydechowy.
Czy trzeba tankować AdBlue?
Aby można było kontynuować jazdę, zwykle konieczne jest zatankowanie co najmniej 5 litrów AdBlue. Ilość ta może się różnić w zależności od modelu samochodu.
Co się stanie bez AdBlue?
Jeśli w zbiorniku zabraknie AdBlue, pojazd może wejść w tryb awaryjny lub w skrajnych przypadkach, silnik może nie odpalić. Dlatego ważne jest, by nie wyłączać silnika, jeśli AdBlue kończy się podczas jazdy, dopóki nie dotrzemy do miejsca, gdzie możemy go uzupełnić
W jakich samochodach stosuje się AdBlue?
Płyn AdBlue stosuje się tylko i wyłącznie w samochodach z silnikami diesla, wyposażonymi w układ selektywnej redukcji katalitycznej SCR. Układ SCR można znaleźć we wszystkich samochodach ciężarowych, autobusach i niektórych samochodach osobowych produkowanych po 2011 roku i spełniających normę emisji spalin Euro5.
Co ile wlewa się AdBlue?
Zbiorniki na AdBlue mają zwykle kilkanaście litrów pojemności. Gdy system wysyła ostrzeżenia, najbezpieczniej jest wlać 10 litrów AdBlue. Taka ilość wystarczy na przejechanie minimum 10 tys. kilometrów, a kierowcy da pewność, że nie przekroczy on maksymalnego poziomu AdBlue w zbiorniku.
Ile diesel zużywa AdBlue?
Zbiornik AdBlue wystarcza zwykle na przejechanie od 3750 km do 11 000 km, przy zużyciu AdBlue wynoszącym od 1% do 6% poziomu zużycia oleju napędowego.
Czy wszystkie diesle mają AdBlue?
Wraz z wprowadzeniem w 2014 r. normy Euro 6, auta z dieslami zaczęto wyposażać w system redukcji tlenków azotu za pomocą AdBlue, a od 2018 r. norma zaostrzyła się jeszcze bardziej. W ciągu najbliższych lat każdy diesel będzie wyposażony w ten układ.
Kiedy dolewa się AdBlue?
Jak często trzeba uzupełniać AdBlue? Z reguły zbiornik na AdBlue ma taką pojemność, by płynu wystarczyło na przejechanie od kilku do kilkunastu tysięcy kilometrów. Średnio 1 litr AdBlue wystarcza na pokonanie 1000-2000 km.
Ile AdBlue na 100 km?
W zasadzie należy spodziewać zużycia AdBlue na poziomie od 4% do 6% zużycia oleju napędowego. Czyli zużyjesz 5 litrów AdBlue na każde 100 litrów oleju napędowego lub około 1,5 litra AdBlue na każde 100 km trasy. Oznacza to, że napełnianie zbiornika AdBlue będzie odbywać się znacznie rzadziej niż zbiornika paliwa.
Ile kosztuje AdBlue na stacji?
Zacznijmy od tego, że możesz go kupić na 2 sposoby: korzystając z dystrybutora na stacji paliw lub nabywając płyn w plastikowej bańce. Ten pierwszy wariant jest tańszy. Aktualnie cena na dystrybutorach sięga nawet 7 złotych za litr. W tym drugim wariancie, cena za litr może wynosić nawet 20 złotych.
Czy AdBlue zamarza?
AdBlue zaczyna zamarzać w temperaturze około -11 stopni Celsjusza. Warto podkreślić, że zamarzanie to nie powoduje uszkodzenia samego płynu ani systemu SCR (selektywnej redukcji katalitycznej), jednak może wpłynąć na efektywność działania układu, zwłaszcza tuż po starcie silnika w bardzo niskich temperaturach.